maanantai 20. huhtikuuta 2015

Että sillä viisii tänään

Tänää oli ihan selkeesti perus maanantain.
Aamulla ei olis huvittanut yhtään nousta sängystä ylös ja tehdä kyykkyhaasteen 7pv kyykyt eli 80 kyykkyä, mut ei auttanu itku markkinoilla. Nii sitä sit reippaana noustii ylös ja kyykyt tehtiin ja aamupala naamaan ja salille reenaa käsiä, aikaaha vierähti sellanen 1,5h salilla.

On se vaan ihana paikka tuo Lady Line <3
Luulenpa että tuolta kuntosalilta mua ei saada hetkeen pois. Mahtavat ohjaajat, mahtava meininki siel, kukaan ei kato nokka pitkällä sinua siellä. Siis oon löytäny sen mulle oikean kuntosalin <3
Ihanaa ku liitty jäseneksi ni ne teki mulle ihan oman reeni ohjelman salille ja anto vinkkejä mitä muut voi tehdä ku vaa salilla pyöriä.  Siel kävijöillä on käytös kuntosalin lisäksi sellainen uima allas vastavirralla, infrapunasauna, normi iso sauna, hieromatuoli ja ryhmä liikunnat. Mie oon niin rakastunu tuohon paikkaa ja suosittelen jokaiselle naikkoselle Joensuussa että sinne vaan, hinnatkaa päätä huimaavia ole ;)  Itse käyn tällä hetkellä 4 kertaa viikossa salilla mutta olen ajatellut nostaa sen 5 kertaan viikossa, ensi viikosta lähtien. Saa läskit kyytiä ;D Jossain vaihees alkais pyörii ryhmäliikunnoissa ;)

Sain jopa tehtyä yhden rästitehtävän ruotsista,  kunnes tuossa kun isosiskoni Katin kanssa juttelin puhelimessa ja selailin että montako on vielä tekemättä ni tulin tulokseen että en tule mitenkään selviämään noista kaikista viikon sisään, ihan liikaa, hukun niihin!
Onneksi on ihania ihmisiä jotka auttavat minua näissä tehtävissä, ehkä mä selviän :) <3

Muuhun tänää ei oikeen ole aika riittäny, tosin sain kirjoitettua kirjeen ystävälleni vankilaan. Ihanaa ku tietää että pieni kirje/kortti piristää hänen elämääsä sielä. Tovi menee ennen kun vapautuu mutta kyllä sekin aika pian koittaa :)

En millään malttaisi odottaa marraskuun 17 päivää kun lähden ystäväni Antin kanssa Turkkiin 15 päivää. Ensimmäiset 7 päivää Kappadokiassa kulttuuri kierroksella ja sitten 8 päivää Turkin Rivieralla viiden tähden hotelliin löhöilemään <3 Tahtoo jo sinne <3

Miesrintamalla ei sinäänsä ole mitään uutta ihmeellistä tapahtunut ja jos olisi, kertoisin siitä kyllä muillekkin ;D

Nyt tää neiti lähtee tutkailee mihin se elämänsä mies Aku näätykkä oikeen meni, sit ihana ystävä Mertsi on tulossa käymään pelastamaan mun päivän ku mun röökit loppu :D Illal viel kävis Antin kanssa hakemassa eräältä ihmiseltä 6 purkkii hajuvettä kun meinas roskiin heittää täydet purkit, hulluja jotku :D


     

 Siinä se kuuluisa haaste, uskallatko ottaa vastaan niin kuin minä otin? ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti