keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Kyllä tää tästä viel

Tänää taas niitä päiviä kun ei tiiä mitä ajatella. 
Kaikki vaatteet näyttää kamalille kun tuntee olonsa läskiksi ja muutenki mikää oikee taho sujua.

Salilla tuli kyl vedettyy rankempi reeni, kovemmilla painoilla aina vikat sarjat. Uudet reeni vaatteet tuntu vaa epämukaville. Tuntu että näytän vaan possulle niissä. Itsetunto ongelmiako minulla tänään? Mistä niin päättelet?
Tuli sitten pyydettyy ohjaajalta jos ne tekis mulle ruokavalionki. Tosiaan jäi eilen mieltä kavaltamaan se että mä syön ihan liian vähän siihen nähen mitä liikun, jolloin painonki on vaikea tippua alaspäin kun keho kuulema pitää rasvasta tiukemmin kii. Puntarille olen luvannut astua vasta ensi viikolla. Nyt jätän sen näin vapun aikaan ihan rauhaan.

Tosiaan se olis nyt Vappukin tiiossa. Melkee kaikki on menossa ryyppää ja ittellä viel suunnitelmat auki. Tosin Mertsi tossa jo ehdotti että hänen luo huomenna juomaan ja perjantaina sitten kattoo Suomi - USA peli ja siinä samalla muutamat. No kattoo mikä on rahatilanne tuossa vaihees, ei kyl olis hullumpi idea :)
Ollu jo mieles jonku aikaa viettää iltaa Mertsin kaa :) <3

Miesrintama on vissii tipahtanu jäähylle mulla. Ei oikee kukaan jaksa napata mua. Tosin mieles pyörii tää Mikkelistä oleva jätkä, hassua, senki nimi on Aku niin kuin lemmikkinikin on :D
En vaan tosin ole ehtinyt hälle soittelemaan ku ollu ensi vatsataudis ja nyt kun siitäki alkanu selviämää ni muutin sitten taas salille asumaan :D
Jos tänää yrittäs soitella hänelle.

Eniten miehistä oon kyl jutellu aivan ihanalle ystävälle Bensku Banskulle <3 
Toisinaan harmittaa ku hän on varattu mutta en kiilaa heidän väliin. Jos hän on onnellinen sen emäntänsä kanssa ni sitten mieki olen. Kuitenki mulle on tärkeää että mulla on hänet edes ystävänäni. Hälle ku voi aina puhuu kaikesta,pelleillä, ilmeillä ja nauraa sekä itkeä. Sellaset ystävät ovat vähässä<3

Jos sitä siirtys nyt katsomaan simpsoneita ja sitten pikku hiljaa nukkumaan ni jaksaa aamulla lähtee rääkkää kympillä jalkoja <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti