maanantai 11. toukokuuta 2015

Hiukka kuulumisii taas

Viikonloppu meni aika lepposasti. 
Lauantaina kävin moikkaa taas Artturii ja Mertsii , sunnuntaina vaa Mertsii.
Ei tullu ees reenailtua, pidin hiukka lepoa ku kroppa tuntu vaativan sitä.
Kattelin disneyn leffoja onnessani, Tuhkimo, 101 dalmaantialaista, Notre damin kellonsoittaja, Pieni merenneito, Urhea ja Dumbo <3

Tänään taas olin reipas, vetäsin aamupalan naamaan ja sitten salille. 
Vuorossa oli oikeen kunnon rääkki, jalat. 1,5h siellä sitten meni.
Sitten olikin vihdoin aika tatuoitavaksi ja minnekkäs muualle kuin La Escobar Familialle <3 Hehkutan kai hiukan jo liikaa mutta oikeesti, rakastan sitä paikkaa!

Jani teki taas niin ihanaa jälkeä, se vaa osaa!
Mun tarvii ku joku kuva sille viedä ni se tekee siitä silti paremman näköisen <3
Olen niin tyytyväinen Janiin, se on vaa nii paras <3
Tehtiin Kirsikankukka eli pikkuveljeni Jukka-Pekka ja musta ruusu eli toinen pikkuveljeni Sami <3
Ensi kerralla on tää meidän pikku nirpun vuoro, Sirkan ja se aika on 22.05 <3
Mie oon taas ihan lovena noihi mun uusiin kuviin <3 Hih <3
Sattuha ne ny hiukka enemmän kuin aijjemmat kuvat mut lisä kipuu kai teki noi alkaneet menkat, alaselkä muutenki kipeenä mut en niiden takia aikojani peru, pyh. Se kipu kestää hetken mutta sen jälkeen voi ihailla valmista työtä <3
Onneksi mulla on vielä muutamia ideoita mitkä pääsen Janin kanssa toteuttaa ja ties mitä muuta mä keksin. On yksi hautumassa mut miten haluun sen, en ole ihan sata varma. Päätän kun olen saanu pai projektii pois alta ;D

Tänää tulis vielä Suomen peli ja sehän pitää tietty kattoo, ei sitä voi missata ei!
Sitten voisi taas jonkun disneyn kattoo pois alta ja yrittää nukkuun?

Huomenna olis käsireenit, ei vaa passaa kauhee hiki rääkkii vetää kun uudet leimat, kevyesti ja useampia toistoja vaan :) 

Mutta mie alan valmistautuu Suomen poikien kannustamiseen mutta lisään pari kuvaa tähän loppuun :) 
Kunnon sali posetust lookki tänään :PPP
Otettu Joensuussa La Escobar Familiassa ( Jani )

Otettu Joensuussa La Escobar Familiassa ( Jani )


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti