perjantai 15. toukokuuta 2015

Reipas!

Tänää ollu oikeen kunnon teho päivä <3
Aamulla siivosin hiukan asuntoa ja hain pyykit kuivumasta.
Klo. 13.15 aloitin treenit ja lopetin 15.45, et sellanen 2,5h reenit tuli vedettyy.
On vaa nii voittaja fiilis <3
Sit kotiin tekee safakaa ja ruotsin tehtävät että voin keskittyy kokeeseen lukemaan.

Tänää ollu jotenki paljon parempi fiilis vaik aamul kyl eka tuntu et en mä jaksa, en mä jaksa salille mennä, en mä jaksa mitää. Mut niin siinä kävi että siel oltiin ;)
Punnitusta ei ollu tänä pe mut ensi viikolla on. 
Pääsisinköhä ja vihdoin ekaan tavoite painooni eli alle 100kg, se on nii lähellä!
Uskaltaisinko huomenna vilkasta puntaria iha salaa? ;)

Pääs on pyörny kaikenlaista, ehkä eniten just se et ois nii kiva löytää se oma kulta kainaloon. Ehkä se tulee joskus vastaan ehkä ei. Tosin en usko että tulee ennen kun olen päässy näistä mun fucking läskeistä eroon.

*syvä huokaisu*

Joka kerta ku katon sinne peiliin, en oo tyytyväinen. 
Tiiän että oon laihtunu ainaki -15,2kg mutta en näe sitä itse peilistä missään. 
Näen vaan kasan läskiä,LÄSKIÄ!
Onha se kiva ku muut sanoo et näkee et oot laihtunu jne jne. Mut miksi mä en näe sitä, miksi mä en ole tyytyväinen?
Tavotepainoon on viel matkaa -30kg ainakin, töitä riittää iha vitusti!
No jospa tää joskus...

Tänään sain lukea iltasanomien sivulta jotain ihan kamalaa.
Ihminen josta en ikinä olis uskonu mitää pahaa, syyllistynyt kahden lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön eli raiskaukseen.
SIIS MITÄ VITTUU??!!??
Sit tää jätkä viel opiskelee nuoriso-ja vapaa-ajanohjaajaksi. Mä oon järkyttynyt!
Se usko niihi ulkomaalaisiin taas...

Nyt tää tyttönen menee nukkumaan ihan suosiolla ennen ku se veri kiehuu yli!

XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti