lauantai 16. toukokuuta 2015

Taas näitä päiviä

En taas tiiä mitä pitäs ajatella ja mistä.

Ensi miut halutaa muuttavan Espanjaan ja nyt miut halutaan muuttavan Turkuun.
Molemmat tarjoukset ollu nii pirun houkuttelevia mutta onneksi isän fiksun sanat on pääs et käy koulu ensin, sillä jos siel kaikki kusee niin sulla on aina ammatti valmiina ja voit ettii töitä.

Mut taas toisaalta,välil haluan helvettiin täältä, pää leviää pikku hiljaa tänne.
Suomessa kaikki on vaa nii kallista et siksi kai se Espanjaki nii houkuttas ja Turku no, hei se on turku, kuka hullu sinne muuttaa?

Välillä en tosiaan tiedä mitä mä oikeen haluan muuta ku saada opinnot pois alta ja pois Joensuusta ja ehkä takas Jyväskylään?
Mitä mulla oikeesti Joensuussa oikeen on?
Koulu... Pari kaveria... Tosin tääl on pirun hyvä tatuoitsija mut melkeensenki vuoksi voisin vaa matkustaa tänne :D

Mut vakavissaan puhuessa, en tunne oloani tääl kauheen kotoisaksi.
Jotain puuttuu, se jotain mitä mulla oli Jyväskyläässä.
Oikea sosiaalinen elämä, näin kavereita päivittäin, sekoilin viikonloput heidän kaa ja pidin hauskaa.
Nykyään oon vaa se läski paska joka ei juuri koskaan ketää nää oikeen kun ensin oli jalka paketissa joho kaikki vetos minkä vuoksi ei voineet nähä, nyt vedotaan kouluun tai ku asun tääl hevon persees tai että käyn salilla ihan liikaa, vahtaan syömisiä liikaa tai mitä ylipäätään teen.
Aivan ku en kelpais kellekkää tälläisenään edes ystäväksi.. Panoksi tunnun kelpaavan monellekki mutta siihenkin kyllästyy...

Mikä siinä on et miehet ja naiset kehuu että oot kaunis,ihana,nätti jne jne.
Mut en mä haluu susta kun vaa panon! OU REALLY?
Sanotaan että ota aikaa, kyllä se oikea tulee vastaa ja bala,bala! 
Miun usko ja toivo on hiukan nyt kortilla.
Oikeesti, on vaa rasittavaa ku isket silmäs johon kuhu ja sit käy ilmi et se haluu susta vaa panon tai sit se on varattu!
Oon nytki salaa kuolannu yhden ihastuttavan jätkän perään mut tiiän et se on varattu ja ei mun kaltasella läskil ja piipittäjällä olis koskaan mitään mahdollisuuksia häneen ;(
Sen ees vaa meen välil lukkoo, sen kaa on nii helppo jutella kaikesta ja tuntuu että se ymmärtää mua mut mun tuuria, hän on varattu.

Mun tuuri on just tää, joko haluaa panon, on varattu tai on homo :D
Ei auta kun koittaa hymyillä ja jatkaa eteenpäin vaikka en kyl meinaa saada häntä pois mielestäni :(
Enkä kyl aijjo hälle paljastaa että olen häneen ihastunu, iha vaa siksi että hän on onnellinen sen toisen kanssa ja en ala kenenkää suhteita pilaamaan. Tyydyn vain sivusta ihailemaan ja kuolaamaan,
Sil on nii täydellinen lookki, ihana nauru ja hymy <3 
Just loved <3

Mut nyt vois palata illan leffan pariin ja koittaa unohtaa tämä herra mielestäni jos se joskus katoaisi sieltä kokonaan...

XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti