lauantai 2. toukokuuta 2015

Vappu tuli ja vappu meni

Luojan kiitos nää pyhät alkaa olee ohi!
Pakko lähtee huomenna salille reenaa, nii läski paska olo kun vaa voi olla!
Tuli syötyy nii läski paska ruokaa ja ryypättyy hiukan skumppaa, pina coladaa ja lonkkuu, nyt kostamaan itselle salille! 
Voi ku on niin turvonnu olo!

Huomenna voisi kysellä ohjeita allasjumppaanki, iha vaa sen takia et saa tota jalkaa kunnol reenattuu ja kuntoutettuu tehokkaammin :)
Ihanaa ku kuuntelin sitä yhtä ohjaajaa ja lisäilin rohkeena painoja ni ihana tunne jalois ja käsis. Tätä tunnetta niin rakasta, niin voittaja fiilis <3

Nii, mites mun vappu sitten meni?
Torstai meni päin vittuja, ei reenejen suhteen. 
Lady lineltä sain pienen Fresita pullon vappulahjaksi jonka sitten illal nautin itsekseni. Pitihä mun mennä viettää iltaa Mertsille mutta hän päätti sit lähte keskustaan puistoon kun kuulma oli enemmä porukkaa ja kahdesta ei kuulema viiti koko iltaa kököttää hänen kämpillään. Antin kaa synty riita mutta vissiin ollaan saatu se nyt jotenkin sovittua kai...
Koko sodan kruunas se kun eräs vanha ystäväni Laurin kanssa juttelin skypessä joka asuu Espanjassa Puerto Ricossa. Hän ja hänen vaimonsa Eleina ehdottivat  minulle että muuttaisin heidän toiseen taloon ja tulisin heille töihin heidän suomen kieliseen päiväkotiin arkisin ja viikonloppuisin heidän yökerhoon. Vuokra olis tosi edulline ja tunti palkatki olis ihan älyttömän hyvät MUTTA mulla on tääl koulu viel kesken ja muutama kaveri ja perhe. Lupasin pohtia kuitenkin asiaa. Olisiha se mahtava mahdollisuus mutta niin, no en tiiä. Eihän mulla tääl kuitenkaan oikeen ole mitää, en seurustele, ei töitä, Joensuussa ei juuri oo kavereita jne. Mut sit kun puhun ihmisille asiasta ni sit hypitään seinille ja haukutaan pystyyn jne jne. Joten hiukka ristiriitaset tunteet. Onneksi saan miettii asiaa rauhas ja jos en nyt päätä lähtee, tarjous on aina minulle voimassa. Voisi kuulema tehdä hyvää mulle vaihtaa maisemaa kun kuulema kuulostaa että Suomessa mulla menee vain päin vittuu mutta he ymmärtävät että haluan käydä koulunikin ensin loppuun.

No, eilen menin sit Mertsille katsomaan Suomi - USA pelii ja oisin voinu skipata sen! Suomi pelas niin päin vittua kun vaa voi. Luottivat liikaa Rinteeseen. Oikeesti, mitä pelleilyy! Osataan hyökätä kyllä sinne toiseen päähä mut sitten jäädään leikkii sen saakutin kiekon kaa ja oho, Usa vei kiekon tyyliin. Toivottavasti huominen peli menee paremmin tai oikeesti lakkaan kattomasta pelejä. Tosin lupasin yhdelle Jannelle että menen hänen luokseen katsomaan maksukanavilta jonku pelin ja saunomaan. Herrasmies kun on ni hän hakee minut ja tuo illal takaisin.

Koulu taas... No, mulla ei oo hajuakaa millo mun pitäs olla koulun penkillä ja millon ei :D 
Pitäs kai soittaa sille opolle. Enkä kyl oo saanu muita tehtäviä kun Ruotsin paskat tehtävät ja no, niitäkää en kyl oo ihan puhtain sydämin itse tehnyt. Saanu niissä paljon apua Andersilta ja Makelta. Kiitos heille, muuten olisin niin kussu koko perhanan kurssin!!

Nyt loppuun pari "piristävää" kuvaa vapustani :D

Lady Linen lahja ;) <3

Skumppa juodaa aina tyylil ;)

 Vappu juomat ja jäiki viel ;)

Peli eväät :D

Akuki halus poserata <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti