maanantai 29. kesäkuuta 2015

Don`t worry be happy

Tääl vaa lasketaan päiviä ja odotetaan keskiviikkoa kuin kuuta nousevaa <3
Silloin kutsuu Pori ja odotus palkitaan <3

Miettiny täs jo jonku aikaa että voisin antaa Riston lukea mun blogia, haluun avata hänelle enemmän mun elämästä mut sit hiukan pelottaa.

Oon kirjotellu tänne niin paljon mun asioista joista en edes aina ääneen edes puhu, mun omia ajatuksiani ja selvittänyt päätäni tämän avaulla kun tuntuu että seinät kaatuu päälle.
Enkä mä oikeastaan välitä muiden mielipiteistä, tää on mun maailma ja mun elämä.

Mä tiiän et mun elämä ei koskaa oo ollu ruusuil tanssimista, enemmä ja vähemmän vastoinkäymisiä ja kuten lupasin jo yhdelle ihmiselle, tulen kirjoittamaan ainakin yhden tekstin mun menneisyydestä. Se ei tuu olee helppoo itsellekkään mutta ehkä mun on sit myös itse helpompi päästää irti menneestä.
Siinä tullaan käsittelee mm. kun mutsi löi, koulukiusaaminen, masennus, itsetuhoisuus, huumeet, alkoholi ongelmat, väkivaltaset parisuhteet jne,  ja miten niistä kaikesta on selvitty tähän päivään. 
Muistan ikäni yhden lauseen jonka olen saanut kuulla monelta jotka ovat kuulleet mun menneisyydestä: "Miten ihmeessä sä olet vielä elossa?!?". Sitä katsetta en koskaan unohda heidän kasvoillaan ja omaa hymyä kun vastaan: "Minkä pahan tappaisi kun ei hän itsekkään siihen pysty,sit ollaan vaan tääl ja taistelleen paremmasta huomisesta".
Mut niistä enemmän joku muu päivä  :)

Tosiaan, nyt ootan vaa keskiviikkoa niin onnessani, saanu kuulla jo että en meinaa pysyy housuissani, näkyykö se niin selkeesti? :D
Ihana kuulla ystäviltäki et oon ilosempi, onnellisempi ja musta kuulma huomaa että välitän Ristosta todella paljon ja että hän tekee minut onnellisemmaksi.
Kieltämättä hänen viestit nostaa hymyn kasvoilleni ja sellanen ihana tunne valtaa :)
Enkä kyl saa sitä pois mun mielestänikään hetkeksikkään.
Muistelen vaa ekaa kohtaamistamme ja niit hetkii mitä oltii yhdes, kaipaan niitä hetkiä mut eniten kaipaan Ristoa.

Mut en tänää oikee jaksa kirjotella enempää tai okei myönnetää, en malta keskittyy kirjottaa ni koitan huomenna kirjottaa ennen ku lähen Poriin ;)


XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti