maanantai 1. kesäkuuta 2015

Päivitellään!

Ei oo kaiken häslingin keskel kerenny päivittelee tänne kuulumisia ;(

Viime viikko meni tosiaa tenteis ja ruotsista sain H2:sen ja YYT:stä H2:sen, oon ylpee itsestäni :)
Sit reenattu ja reenattu, nyt perjantaina olisi punnituskin tiiossa ja ei oo vaikee arvata että onko tiukkaa reenii...

Tein lupauksen että 3kk ei tulla lipsumaan ruokavaliosta, ei alkoholia yhtään tai mitään muutakaan ylimäärästä. Jos pääsis toiseen tavotepainooni eli 80kg.

Kävin laittaa itselleni ihanat kynnetkin ja nyt tässä niitä opettelen käyttämään :)

Ihmissuhteis ei mitään uutta mainittavaa, kaveri kiusaa Herra X:stä mut en oo enää niin paljon ajatellut häntäkään, en oo vaa kerenny :D
Kaveri sano että oota et se vapautuu ja iske kiinni ja mie nauroin et joo joskus 10-vuoden päästä tyylii ja soitan hälle et sain pakit :D
Tosin oon täs tapaillu yhtä Jesseä, komee ku mikä ja mukava ku mikä mut se vissii kohta lähteee pois Suomesta, ai kuina kivaa ;(

Sit kävin Antin kaa syömäs yksi päivä Nepalilaisessa ravintolassa ja ihastuin!
Aivan ihanat ruuat ja palvelu, sinne joskus uudelleen, ehkä kun oon taas uudes tavotepainossani ;)

Koulustaki sain tänää ihanan soiton, pääsenki siirtyy näil näkymin toiselle vuodelle ja YO-pohjasten kanssa ;D
Olen ollut siis tarpeeksi ahkera ;D

Tän ihmeellisempää mulle ei oikeen kuulu :(
Oon kai tylsä ihminen :D

Tosin eräs ihminen, sanotaa nimeksi vaikka Tomi, otti yhteyttä 5-vuoden jälkeen.
En oo iha sata varma mitä mun pitäs ajatella.
Ois nyt menossa katkolle josta oon ylpee kyllä mut ehkä enemmä mietityttää se kuinka se sillon aikoinaan mua kohteli ja hänen mielestään hän ei tehnyt mitää väärää...
Se pyöritti mun lisäksin toista naista samaa aikaa, oli sekasi ku seinä kello ja sano asioita joita en vieläkään ole unohtanut ollenkaan...
Nyt se ilmottaa et on aina rakastanu mua ja teki virheen kun ei aikoinaan lähtenyt miun matkaan ja usko muiden paska puheita.
Pää hiukan sekasi..
Tosin siskoni Kati sai minut tajuamaan että en taida olla iha redy viel vakavempii suhteisiin, ehkä nyt kuitenki chillaan tän kesän sinkkuna :)
Mut miten sellainen kerrotaan ihmiselle joka on menos vierotushoitoon mömmöistä ja on niin muka rakastunu minuun ja olis minun vuoksi valmis luopuu kaikesta ylimääräsestä paitsi lääkärin määräämistä lääkkeistä.
Siis menis se sinne muutenki kuulema mut mullaki on osuutta asiaan ja lupaa käydä sen kunnolla.
En haluu et se ryssii sitä mut en haluis antaa turhaa toivoa :(
Kai pitäs uskoo äitii ja sanoo vaa suoraa et tää ei tuu toimii mut ystäviä voidaan olla...
Daam!
Huumeet kun ei oon elämää, sen voin itsekkin sanoa....

Nyt loppuun vähä kuvia :)

XOXO

Drugs Is Not Your Life!
Mun kynnet <3
Nepalilaisessa <3                   
Hiukka herkkua jälkkäriksi ;)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti