perjantai 10. heinäkuuta 2015

Että silleen ja tälleen....

Edelleen Porissa hillun mut hiukan sekavin fiiliksin.

Tunteet heittää härän persettä ja eikä se helpota että toinen salaa sulta asioita vaik ootte sopineet että puhutte asioista avoimestin ja rehellisesti....

Päätettii abaut viikko sit et ollaa yhdes ja julkastiin faces se, no mitä tänään vahingos luen.
Se oli veljelleen sanonu kun oli kysyny et onko uus nainen ni herra oli fiksuna vastannu että ei,vitsillä....
Ja munha pitäs nyt hyppii riemusta kattoon...
Sit ku asiaa selvitellää ni mulle selvii et multa on salattu asioita, nii miksi mä halusinkaa takas Joensuuhun??
Luulin et tiesin jon paljon sen perheestä jne. Mut en vissii tiennytkää mitään.

Oon kahen vaiheel, lähenkö vaa pois vai jäänkö kuuntelee mitä Ristolla on sanottavaa.
Pari tuntii aikaa miettii, sillä juna lähtee 16.15.
Pahotella se ainaki osaa mut se et annanko anteeksi, mä en tiiä mihi uskoo....

Muuten tääl on menny ihan älyttömän hyvin, hiukan liianki hyvin sit vissiin ku noin sit kävi.

Risto on ollu ihana ja huomaavainen. 
Siit  näkee et se välittää vaik välil olenki epävarma itsestäni ja siit kelpaanko sellaisena kui oon. 
Päivä päivältä tuntuu et rakastun vaa enemmä ja enemmä häneen ja siksi tää koko vitun välikohtaus sattuu muhun.

Pelkään muutenki kuolakseni menettää Riston, ku se on vaa nii ihana.
Entä jos se löytääki nätimmä ja hoikemman ku mä :/


Pää niin sekasi täl hetkel et en tiiä mitä mun pitäs kirjottaa.

Rakastan Ristoa mut just nyt haluisin vaa jonnekki metsää ja huutaa niiiiiiiin lujaa et ääniki lähtee. Kiukututtaa niin paljon!

En tiiä mihi uskoa enää...

Kiitos, mulle lapio nin saan alkaa kaivaa sitä kuoppaa takas maan alle, missä sai olla iha rauhassa piilossa kaikilta, seuranaan vaa omat ajatukseni. Tulis pois sit ku oma pää on selvänä...

Ei auta ku ulos karata pariksi tuntii ja tuulettaa päätä!

XOXO


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti