perjantai 27. marraskuuta 2015

Voittajan on helppo hymyillä!

Tuli sitten tälle viikkoo treenattuu 3pv putkeen ja tänään on ansaittu lepopäivä!
Ei kyl hajua vielä mitä sitä illal keksis tuon oman murun kanssa ^^

Keskiviikkona käytiin PT:n kanssa uuden treeniohjelman eka osia ja kiesu et oon ylpee itsestäni!
Kyykyis oli 30kg painoo ja se piru vie meni!
Penkkipunnerruksessaki oli 30kg painoo ja seki meni mut ens alkuu teen silti 25kg painolla jotta se menee puhtaasti.  Muutenki tiiossa rankempia treenejä ja maanantaina pääsen tutustumaan kakkos osioon yhdessä PT:n kanssa.
Eilen käytii ekaa kertaa kokeilemassa Circuit-treenii ja mä rakastuin siihen, siin pääsee kunnolla haastaa itseään ja saa zemppauksia muiltakin. Ens viikolla uudelleen!

Multa uisein kysytään et kuka on Porissa hyvä PT ja annan teille vihdoin vastauksen siihen.
IS-Coaching ja Ilkka Santahuhta! Just Love It That Man!
On oikeesti tooosi hyvä ja osaa hommansa. Zemppaava,kannustava ja osaa potkia tarvittaessa perseelle. Eikä siltä jätkältä koskaan lopu vissiin toi positiivinen asenne joka oikeesti tarttuu.
Oon nyt hänen kanssaan tehny yhteistyötä 10vk ja nyt lähti 11vk käyntiin. Painoo lähti 10vk:ssa 7,1kg ja tuntuu et painoo ja senttei lähtee kokoajan. Lihasmassaaki tulee kokoajan lisää ja on energisempi olo. Et Porilaisille tiioksi jotka sitä PT:tä oli vailla ni siin on loistava heppu!

Kuis muuten mulla menee?
No,ylläri ylläri, ollaan muuttamassa mut ei porista pois vaan vihdoin isompaan asuntoon ja rauhallisempaan taloon. Tääl ky on vk.loppusin ja joskus viikollaki sellanen  meteli et iha sama ku asuis baarin alakerras, minä jos joku tiiän millasta siin on asuu :D

Hommattii vihdoin ja viimein kapselikahvinkeitin ja aaaaaawh, oon rakastunu siihen :D
Enää ei siistäs talos juoda normaalia kahvia :D

Mieliala on ollu suht pirtee, kiitos rakkalle ihanalle ystävälleni Ennille joka jaksaa aina kuunnel mun murheita ja huolia vaikka välissä onki se miljoona kilometriä ja ei hälläkää aina helppoo oo. Love u girl <3

Mut toi muru vissii saapuu kohta kaupasta vanhempiensa kaa ni lopettelen blogini tähän tälle päivää ja meen keksii jotain tekemistä tälle iltaa :)

XOXO


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti