sunnuntai 20. toukokuuta 2018

Vauhdikas viikko ja toinen edessä

Tämä viikko onn kyl menny niin hujauksessa että ei mitään järkeä, vastaha oli maanantai ja nyt mennään jo sunnuntai.

Viikko on tosiaa menny ulkona auringosta nauttien, lenkkeilys, frisbeegolffaamises ja kävinpäs kattoo Deadpool 2:sen ja nauroin itseni niin kipeeksi.

Perjantaina oli pitkästä aikaa personaaltreinerin kanssa treenit. Kyllä, jalkani ja takamukseni sekä käsiä unohtamatta huutaa hoosiannaa mutta rakastan tunnetta kun tiedän tehneeni jotain ainaki käskystä :D 

Mulla on nykyää niin loistva PT kun vaa voi olla ja voin suositella häntä kenelle vaan täält Porin suunnalta.
Jos oikeesti haluut tuloksii, tiukkaa treenii hyvässä ilmapiirissä ni Tomi Lamminen on siihen oikee valinta. Hän toimii Easyfitillä personaaltreinerin roolis josta hänetkin bongasin. Eikä mun oo tehny missään vaihees mieli vaihtaa häntä pois kuten tässä vaiheessa yleensä minulla on käynyt niin että olen pidemmän ajan jakson jälkeen halunnut vaihtaa mutta nyt oon kyllä löytänyt itselleni sen sopivan. Huumorintajua riittää mut osaa kyl repii irti neki voimavarat joita en edes tiennyt omaavani ja saanut minut jopa uskomaan itseeni ja oon saanut paremman minä kuvan, mä luotan enemmän itseeni. 
Se että oon oppinut rakastaa omaa vartalooni on täysin Tomin ansiota ja häneltä saan niin paljon neuvoja ja zemppei melkein missä elämäntilateessani vaan, se ei anna mun ees menettää uskooni itseeni ja oon oikeesti onnellinen että hän on juuri minun personaaltreinerini. 
Mutta siis todellaki suosittelen häntä jok ikiselle ihmiselle joka harkitsee personaaltreinerin kanssa aloittaa treenit ni häntä. 
Tomin persoona on niin ihana ja valloittava, osaa hommansa todellakin ja hän kyllä kuuntelee ja laatii ohjelmat ja ruokavaliot sen mukaisesti ja on todellakin kannustava ja joskus vähä perseelle potkijakin joka on vaan ainaki minun kohdalla vaan iso plussa :D 
Itse treenaan hänen kanssaan kerran viikossa ja oikeesti odotan aina yhteisii treenei koska ne on vaan niin mahtavia ja saa enemmän irti itsestäni ja joskus jopa yllätän itseni, tulee tehtyy sellasiiki asioita joita en ole aikaisemmin salil edes tehny tai olen saattanut vähän aristella mutta en enää.
Tomin kanssa yhteiset treenit on enemmän kuin 5/5.
Tomin löytää facebookista profiililla Personal Trainer Tomi Lammi ja 

https://www.easyfit.fi/fi/pori/personal-training/pt-esittely

myös kyseisen linkin kautta, ottakaa oikeesti rohkeesti yhteyttä häneen, ette tuu katumaan!

Mutta jotta tää ei menis kauheen siirappiseksi kehuskeluksi ni jätetään Tomin kehuminen rauhaan ainaki hetkeksi :D

Kuten kerroinki et tää viikko on mennyt minulla liian nopeasti että en oikeen edes ole tajunnut asiaa.
Vaikka oonki puuhannu enimmäkseen kaikenlaisen liikunnan parissa on mul taas ollu aikaa pohtii elämäänikin eteenpäi, huomenna selviää sitten virallisesti sainko töitä yhdestä pienestä pubista, pitäkää peukkuja!

Oon tässä viimeaikoian eri ystävien kanssa keskustellut tästä seurustelukammostani. Ei se itse seurustelu pelota minua vaan enemmänki se että kun teen valinnan kenen kanssa haluaisin olla yhdessä niin saatan satuttaa muita ihmisiä. Oon tässä saanu monelta eri taholta kuulla kuinka ne olisi kiinnostuneita ja valmiita suhteeseen kanssani mutta mun ongelma on vaan se että en halua loukata sanomalla että en ajattele ehkä heistä sillä tavalla plus toisekseen oon iskeny silmäni erääseen mieheen mut en saa kyl sillä rintamalla oikeen mitään aikaseksi, iskee ujous ja typerä pikku likka fiilis. Voisin vaan välil itte räjäyttää itteni taivaan tuuliin :D
Mut ehkä senkää takii en uskalla tehä mitään aloitet tähä mieheen ku pelkään että sit satutan ihmisii joita pidän vaan ystävinäni mut heil on hiukan toisenlaiset oletukset mut miten mä sen sanoisin heille ilman että menettäisin heitä ystävänäni? Onko edes olemassa sellaista konstia vai onko se vaa ajatus sit niin että kerron ja ystävyys menee siin?
Kun en haluis pilata ystävyyttäni heihin mut toisaalta on se väärin antaa heidänkää mitään olettaa turhaa, varsinki ku oon jo pidemmä aikaa ollu ihastuneena yhteen toiseen ihmiseen joka saa aina hymyilee ja massus lentelee niit perhosii.
Ehkä mun olisi aika avaa suuni näil ja kertoo mikä on tilanne, säilyy ystävyys tai ei, mut totuus on tärkeämpää ja ehkä sitten uskallan tehdä sen aloitteen toisen ihmisen suhteen vaik ei mul oo hajuakaa mitä se musta ajattelee, voi olla et seki pitää vaa frendinä ^^`
Tosin nää ihmiset on kyl tienny et en oo valmis ollu suhteeseen ja oon sanonu niil et ne löytää kyl parempaaki että mä en haluu pilaa ystävyyttäni heihin millää suhde asioilla mut ehkä mun olisi syyt sanoo se viel kerran heille.
Ehkä sit munki on helpompaa olla eikä kokoaja pyöritel pääs miten oon heidän seuras etten anna vahingossakaa väärää kuvaa, se on vaa oikee ratkasu kaikkien kannalta ja munki on helpompaa hengittää.
Kun todellakin oon pitkään ihaillu yhtä miestä joka tallusteli omalla tyylillään elämääni ja haluisin selvittää onko mulla mitää zäänssei siihen mut ensin on hoidettava toi asia ja sitten kerätä rohkeutta ja alkaa selvittämään jollain poppa konstilla hänestä vähä enemmän tietoja :P
Eikö sitä sanota että naiset on hyvä selvittämään kaiken mahdollisen miehistä? No, voin sanoo et tän miehen suhteen en oo edenny kauheen pitkälle kun en saa mitää mistää selville mut en anna periksi :P

Ensi viikko tulee taas olee yhtä hullun myllyy.
Maanantaina heti 6.30 lähdettävä ystävän kanssa joogaan, sitten meen katsoo pyörää, työhaastatteluun ja vissii tekee työsoppari samas, kahden kaverin kaa kahville sit oli viel jotain ja illal kai lenkille viel.
Tiistaina jos oikeen muistan ni on vaa PT treenit joita odotan taas innolla, ei pitäs olla mitää muuta.
Keskiviikko - Torstai menee taas salil ja lenkil.
Perjantaina kampaajalle ja olikoha viel jotai. 
La-su vielä vähän auki että mitä tapahtuu :D
Mutta yritän kyllä ehtii keskiviikkona kirjoitella tänne  edes pientä tekstii ja omia kuulumisiani jos en oo hukkunu kalenterini alle :D

Onneksi on noita ystävii ja kalenteri ni pärjää ja muistan kyllä ottaa aikaa itsellenikin.

Mutta nyt kutsuu sänky jotta oon ajoissa ystävän pihassa menemään joogaan joten kirjoittelen pian taas :)

XOXO






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti