tiistai 22. maaliskuuta 2016

Uutta puhtia

Pari päivää menny sillee et mikää ei jaksa kiinnostaa ja ollu turhautunut olo kaikkeen.
Treeneihi ei oikee löytyny motivaatiota ja ollu aika sekavii fiiliksii, vissii kevät tulos ja sen myötä joku pää sekasi meininki mutta maanantai pelasti miut ja löysin kadonneen puhtini ja motivaationi!

Tosiaa oli pitkästä aikaa Ilkan kanssa treenit ja käytii läpi molemmat saliharjoitukset, pöh, hyvä ku seuraavana päivänä jaksoin kahvikupin nostaa puhumattakaa salitreenistä :D
Mut tosiaa, siis ku käytii treeni ohjelmaa läpi ja ne kehut mitä sain Ilkalta ni siis iha ku joku uus energia taso olis latautunut!
Ja se et mulla o taas motivaatio kohallaa plus mä oon ollu paljon iloisempikin, enkä pahemmi jää murehtimaan enää maailmaa tai muutakaan :) 
Oon vaan sika onnellinen <3

Sit seki et oon nyt toooosi paljon käyny salilla Ilonan kanssa ni seki motivoi mua. Mulla on joku jonka kaa mennä salille ja fiilistellä yhessä. Muutenki siinä on niii mahtava ihminen, sen kaa oi höpistä iha mistä vaa ja heittää läppää ja tiiän että voin luottaa häneen :)

Painon suhtee on ny ollu vähä jumi vaihe mut kai johtuu stressistä ja siit et haluu sen tippuvan, nyt oon päättäny et se tippuu jos on tippuaksee, jos se haluu pysyy 76kg ni se sit pysyy kuha ei nouse :D

Muuten mulla tosiaa menee loistavasti, käyn treenaa, lenkillä ja hölkkäämässä.
Oon alkanu löytää uskon itseeni ja siihen että mä pystyn siirtää ne vuoret pois mun edestä, pois mun tavotteesta ja että mulla on voimia siihen kuhan pidän uskon itseeni :)

Mut nyt tän neidin pitää lähtee tekee rakkaalle iltapaa kun hän on katsomassa peliä isänsä kanssa ja ehkä me sit käydää moikkaa yhtä Anttia, Riston kaveria :)

Tällänen pieni päivitys tähä välii ja hyväntuulisena jatkamaan iltaa!

XOXO


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti