tiistai 30. kesäkuuta 2015

Mietelmää ja odotusta

Huomenna, huomenna!!
Pääsen Riston luo, mä niin halkeen odotuksesta!
Saan tuntea sen kädet mun ympärillä, sen ihanat huulet, sen suloset katseet nähä ja mikä parasta, saan viettää aikaa hänen kanssaan <3
Nyt myönnän, en meinaa pysyy nahoissani :D

Kävin tänää shoppailee sille synttärilahjanki mutta en voi tässä paljastaa mikä se on kun hän käy tätä lukemassa joten kerron myöhemmin ;)

Eile juteltii toosi myöhää Facebookissa ja mä olin vaan onnellinen vaikka löinki pääni pöytään kun meinasin nukahtaa :D 
Ihme ku ei tullu kuhmua :D

Tänää vaa yrittäny tappaa aikaa kaikella mahdollisella tavalla ja rupesin miettimään ystäväni Anun sanoja joita hiukan ihmettelen.

Puhuttii miehistä, hänellä ku on hiukan mielenkiintoinen tilanne. Sil oli juttuu yhden Henkan kaa joka suurin piirtein ui rahassa mutta on perkeleen narsistinen ja juo paljon. Samaa aikaa se pyöritti paria muutaki jätkää. Yksi on komee kuulma ku mikäki ja tavaallista seksiä jota Henkalta ei saa.
Rupesin miettii, mikä on Anulle tärkeää miehessä, se että on rahaa ku roskaa mut muuten on niin kusipää ja sit pitää sen takia pettää muiden kaa vai se että se ihminen saa sinut hymyilemää, tuntee olonsa rakastetuksi ja turvalliseksi.

Ittehä oon sitä mieltä että mun puolesta mies saa vaikka asua kadulla mutta jos se saa minut tuntee oloni hyväksi juuri sellaisena kui oon ja tekee onnelliseksi ni ei se raha merkitse mitää.
Ei se raha kerro millainen mies on sisimmässään joten pliis, Anuki vois tän tajuta.
Miehen luonne on se tärkein ja se mitä se saa sinut tai minut tuntemaan.

Ei mulla tulis mieleenkää kysyy tyylii ekoil treffeil "hei paljos sulla on tilil rahaa ja paljo tienaat". Mua ei sellanen vaa kiinnosta missään muotoon. Itseasiassa vihaan puhua rahasta, siit tulee vaa ahistunut olo.

Pisti vaa hiukan vihaiseksi, vieläkö tosiaan on olemassa sellasia naisia jotka juoksee vaan sen rahan perässä, really??

Oon vaan onnellinen et pääsen pois täältä hetkeksi ja Riston viereen, minusta se on maailman paras paikka tällä hetkellä. Siinä mun on hyvä olla <3

Sain kuulla et lauantain saan viettää aikaa itseni kanssa kun hän lähtee serkkunsa kaa juhlii synttäreitään, toivon et hänellä on kivaa <3
Ai, mitä mä teen?
No, meen ehkä salille ja sit ajattelin leipoo muffineja, kiitos Mialle pelastuksesta ja hyvästä ohjeesta <3
Hiukan niin ku Riston synttäreiden kunniaksi vaik kumpikaa ei oikeen makeasta välitä mut kai välil on lupa? ;D

Ja ennen ku kukaan sanoo et nyt se muijja on menny sekasi niin kerron pienen salaisuuden.
Mulle tarjottiin Espanjasta loppukesäksi töitä, kyllä nämä samat henkilöt eli Lauri ja sen vaimo. Maksasivat lennot molempii suuntiin ja vuokrasta ei tarvitsisi huolehtia mutta mä päätin kieltäytyy tällä kertaa. Okei, hullulle se kuulostaa, mikä oiva tilaisuus saada lisää työkokemusta!
Mut mun sydän käskee nyt jäämään ja kattoo nää kortit loppuun Riston kanssa että voiko tästä kehkeytyykki jotain vakavempaa. 
Anteeksi jo etukäteen äidille ja isälle!

Mut oon vasta tavannu Riston, se mun onneni. Jos nyt lähtisin Espanjaan, tää kaikki vois vaa kaatua tai sit me nähtäs vasta alku syksystä. Jos erossa olo nyt jo tekee kipeää ni mitä se sit on ku oisin miljoonan kilometrin päässä?
Mä haluun nyt vaa jäädä Suomeen ja katsoa mitä tapahtuu, ainaki alku on näyttänyt hyvälle ja mä kaipaan Ristoa suuresti <3
Ei, enkä mä kadu et kieltäydyin vaikka tiiän että tästäki on riskinsä mutta niit on elämäs otettava välillä ja tehtävä uhrauksia asioiden eteen.
Ja mä oon valmis uhraamaan paljon että saan vaan olla Riston kanssa <3

Mut mun pitäs mennä pakkaa loppuun, huomenna olis lähtö sitten Poriin <3
Kirjottelen kun palaan takaisin <3

XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti